Звіт управління інфраструктури та ЖКХ

Підходить кінець 2017 року і час для підведення підсумків. До вашої уваги звіт управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства  (ІРІтЖКГ) за 2017 рік.

Управління складається з чотирьох відділів:

відділ житлово-комунального господарства;

відділ комунального майна;

відділ фінансового контролю та забезпечення;

відділ інфраструктурного розвитку та інвестицій.

Відділом житлово-комунального господарства за 2017 рік:

- опрацьовано 375 звернень громадян;

- ініційовано проведення озеленення привокзальної площі;

- підготовлено офіційні відповіді на юридичні особи на 127 листи;

- видано 34 ордерів, 57 свідоцтв про право власності;

- видано 75 довідок, з них

- 25 про перебування на квартобліку;

- видано 50 довідок про участь у приватизації;

- підготовлено та винесено на розгляд виконавчого комітету понад 150 рішень;

- проведено обстеження 50 приміщень, які використовуються як житлові;

- надано аналіз 30 проектів "Громадського бюджету";

- проведено 8 процедури закупівлі через систему "Прозоро" з них по 3 укладені договори по закупівлям;

- проведено ряд заходів з головами ОСББ, ЖБК, управляючими компаніями;

- підготовлено понад 30 протоколів тендерного комітету;

- розміщено в системі "Прозоро" річний плани закупівель та додатки до річного планів закупівель на 160 об’єкти;

- супроводжено будівництво спортивних майданчиків у школах;

- в систему "Прозоро" внесено сааме відділом ЖКГ понад 70 договорів;

- розроблено та внесено на затвердження Ірпінської міської ради 2 нові програми та внесено зміни до 3 існуючих програм.

- надано 475 адміністративних послуги через ЦНАПі Ірпінської міської ради;

- ініційовано виділення більше 200 тис. грн. на заміну вуличного освітлення на енергозберігаюче  LED;

- впроваджено проект "Місто по квадратам" , який покращив якість прибирання міських вулиць.

Триває процес оновлення квартирних справ, опрацьовано – 750 справ з 1926.

Протягом звітного періоду спільно з КП «УЖКГ Ірпінь» проведено обстеження дитячих майданчиків на території міста Ірпінь та складені відповідні акти.

Відділом комунального майна за 2017 рік:

-систематизовано інформацію про діяльність комунальних підприємств та закладів, а саме:

а) штатні розписи (оновлено на 01.10.2017р.);

б) інвентаризаційні описи (оновлено на 01.10.2017р.);

в) база рухомого майна.

- впроваджено єдину систему GPS-моніторингу комунальної техніки;

-зведено та опубліковано на офіційних інформаційних ресурсах дані про вільні нежитлові приміщення комунальної власності територіальної громади м.Ірпеня, які можуть бути передані в оренду суб’єктам підприємницької діяльності у 2017 році;

-підготовлено й укладено 86 договорів та додаткових угод оренди майна, що належить до комунальної власності;

-продовжено 85 договорів оренди балансоотримувачів комунального майна громади Ірпеня згідно актуальних середньо-ринкових орендних ставок;

-доповнено перелікоб’єктів комунальної власності, які можуть бути надані в оренду з конкурсу (39 об’єктів);

-здійснюється щомісячне зведення та моніторинг показників заборгованості орендарів комунального майна на базі інформації наданої балансоотримувачами;

- супроводжено конкурс для ветеранів АТО " START IRPIN";

-проведено 11 засідань комісії з розгляду питань надання в оренду 69 об’єктів комунального майна та підготовлено рішення Ірпінської міської ради для підписання відповідних договорів оренди;

- проведено 13 засіданькомісії з конкурсного відбору експертів щодо проведення незалежної оцінки 83 об'єктів комунального майна;

-проведено 7 засідань робочої групи з обгрунтованості тарифів на житло-комунальні послугита затверджено пропозиції виконавчим комітетом Ірпінської міської ради;

-прийнято участь в перевірці відповідності раціонального використання об'єктів нерухомості комунальної власності до договорів оренди балансоотримувачів КП "УЖКГ "Ірпінь", Управління освіти і науки, КЗ "Ірпінська центральна лікарня".

Відділом фінансового контролю та забезпечення за 2017 рік:

- перевірено стан фінансово-господарської діяльності управління освіти і науки Ірпінської міської ради, КЗ «Ірпінська центральна міська лікарня» Ірпінської міської ради та складено аналітичні довідки щодо недоліків і порушень у веденні фінансово-господарської діяльності, надано пропозиції щодо їх усунення та недопущення в подальшій роботі. На даний час проводиться перевірка стану фінансово-господарської діяльності КП «Контроль благоустрою міста» Ірпінської міської ради.

-внесено зміни до 98 паспортів бюджетних програм та складено за необхідністю нові паспорти відповідно до рішень сесій Ірпінської міської ради в частині збільшення/зменшення фінансування та зміни кількісних і якісних показників по тому чи іншому завданню паспорту бюджетної програми.

- постійно здійснюється попередня перевірка та погодження проектно-кошторисної документації будівельних, ремонтно-будівельних,реставраційних та інших робіт для потреб міста, перевірка фактично виконаних робіт.

-складено 189 актів прийому – передачі виконаних будівельних, ремонтно-будівельних,реставраційних та інших робіт по об'єктах міста з подальшою передачею їх на баланс відповідних балансоутримувачів.

- проведено перевірку та аналіз проектів фінансових планів комунальних підприємств міста на 2018 рік з подальшим поданням їх на розгляд комісій з питань бюджету, фінансів, цін та ціноутворення, з питань промисловості, ЖКГ, транспорту, енергетики, зв’язку та побутового обслуговування населення і затвердженням на сесії Ірпінської міської ради.

- проведено перевірку та аналіз звітів про виконання показників фінансових планів комунальних підприємств міста за 2016 рік, І квартал, І півріччя, 9 місяців 2017 року, проведено наради з керівниками комунальних підприємств щодо їх звітування про причини невиконання запланованих показників. Підготовлено проекти рішень сесій міської ради щодо затвердження звітів про виконання показників фінансових планів в строки, передбачені Порядком складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів суб'єктів господарювання - комунальних підприємств міста Ірпінь, затвердженого рішенням Ірпінської міської ради від 29.12.2011 №1461-24-VI.

- в системі електронних закупівель ProZorro висвітлено 99 договорів допорогових закупівель.

- постійно (щомісячно) здійснюється збір та накопичення інформації щодо заборгованості споживачів комунальних послуг перед комунальними підприємствами міста – надавачами таких послуг.

- підготовлено проектів рішень міської ради та її виконавчого комітету 32 шт., 6 проектів розпоряджень міського голови, листів по зверненням суб’єктів господарювання та громадян з питань, що належить до компетенції відділу - 17 шт..

- опрацьовано та перевірено 65 заявок на фінансування заробітної плати, придбання основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, поточних трансфертів за виконані роботи, надані послуги отримувачів бюджетних коштів (КП «УЖКГ «Ірпінь», КП «Ірпіньзеленбуд», КП «Муніципальна варта», КП «Служба захисту та лікування тварин»).

Відділом інвестицій та інфраструктурного розвитку за 2017 рік:

- проведені перемовини та ведеться робота щодо залучення кредиту від НЕФКО для фінансування інвестиційного проекту "Підвищення енергоефективності об’єктів бюджетної сфери міста Ірпінь".

Згідно майбутнього проекту, Ірпінь від корпорації "НЕФКО" отримає кредит у сумі 2,7 млн.євро, та 900 тис. євро безповоротної допомоги (грант) від "Фонду Східноєвропейського партнерства з енергоефективності та довкілля E5P".

З урахуваннням такої безповоротної допомоги кредитна ставка по проекту буде складати 2.7 % на рік, що навіть для Європи є дуже хороша кредитна ставка. В Україні таких кредитних ставок наразі не має. В рамках роботи з НЕФКО передбачається енергоефективне утеплення. Це не лише пінопласт, і не лише утеплення зовнішніх стін будівель, це фактично заміна комунікацій до теплових пунктів і абсолютно всі сучасні системи енергозбереження. Крім того, передбачається тепломодернізація для закладів освіти – школи, дитячі садочки, заклади культури, медицини. Всього по проекту планують тепломодернізувати 22 об’єкти Ірпеня.

- супроводжено грант від "MetLife" щодо ремонту і закупки меблів у дитячу кімнату в Ірпінській дитячій лікарні;

- учать у розробці «Дорожньої карти розвитку МСП для учасників АТО  в місті Ірпінь та Приірпінні «Акселератор бізнесу 4.5.0»

Упралінням ІРІтЖКГ постійно проводиться прийом громадян та щодня направяється ряд звернень у відповідні служби щодо вирішення проблем містян. Також курується робота усіх комунальних підприємств та закладів власником яких є Ірпінська міська рада.

Читайте також: В Ірпені будується ще один дитячий садок

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку