У березні "Вконтакте" вперше не потрапив у ТОП-10 найпопулярніших сайтів

Вперше за півроку відвідуваність "Вконтакте" зменшилась. У березні сайт опустився на одну позицію. 

Такі дані дослідження оприлюднив Kantar TNS CMeter.

Закінчення святкового періоду (14 лютого, 8 березня) також знизило охоплення Rozetka.com.ua, а ось Aliexpress.com березень приніс зростання на майже 2%.

Тривала зима не давала спокою українцям, які стали частіше перевіряти погоду і підняли охоплення Sinoptik.ua і Gismeteo.ua на майже 3% і 4% відповідно.

Повний топ-25 виглядає наступним чином:

Дані Kantar TNS CMeter, desktop інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000

Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:

Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти. На даний момент у вимірі є близько 250 сайтів, з них близько 30 з фіксацією відео.

Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі. На даний момент у вимірі більше 2500 сайтів

User-centric- панель охоплює близько 5000 респондентів щодня, поряд зі стандартними показниками (hits, охоплення, соціально-демографічні тощо показники по всіх сайтах, з якими контактували респондента), також фіксує контакт панелістів з контентом.

Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
13 переглядів у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку