На дорогах Ірпеня стануть обов'язковими велодоріжки

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства вводить обов'язкове проектування велосипедних доріжок і смуг при новому будівництві та реконструкції доріг. Відповідна норма міститься в новій ДБН В.2.3-5: 2018 "Вулиці та дороги населених пунктів". Оновлена ДБН вже опублікована і вступить в силу з 1 вересня 2018 року.

На дорогах Ірпеня стануть обов'язковими велодоріжки, фото-1

Так, згідно з новими ДБН, велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід облаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, на магістральних вулицях безперервного та регульованого руху, вулицях місцевого значення, селищних і сільських дорогах, що забезпечують під'їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об'єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів.

При цьому велосмуги повинні проектуватися тільки для одностороннього руху, велодоріжки повинні бути переважно односторонніми по обидва боки вулиці.

При наявності забудови з одного боку вулиці слід облаштовувати велодоріжку двостороннього руху на забудованому боці.

При наявності велоруху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, в тому числі з використанням зустрічної велосмуги.

Залежно від категорій вулиць і доріг визначаються відповідні форми організації велосипедного руху в населених пунктах, а також визначається мінімальна ширина велосипедних смуг і доріжок при новому будівництві або реконструкції (від 1,5 до 3 метрів).

ЕП
Ірпінь велодоріжки ДБН
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
1 людина рекомендує
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі