Феномен Instagram: 5 порад, як створити успішний блог для бізнесу

Феномен Instagram: 5 порад, як створити успішний блог для бізнесу,  Катерина Кудацька

Чому потрібно рекламувати не лише товар, а й себе, та де брати ідеї для постів

Instagram – не лише канал, де можна на людей подивитись і себе показати. Зараз це чудовий майданчик для бізнесу. Міленіали дедалі частіше використовують мережу замість Google – щоб знайти модний одяг чи аксесуари, почитати про подорожі тощо. Для підприємців це очевидний знак: потрібно створювати власні блоги та шукати клієнтів тут.

П’ять порад з видання, як створити в Instagram успішний блог для бізнесу.

1. Розповідайте не лише про товар, а й про себе

Сьогодні в Instagram багато блогерів, які прагнуть зібрати та утримати аудиторію, тому у знеособлених акаунтів практично немає шансів. Людям не цікаво підписуватись на типові магазини – вони хочуть читати історії інших людей. Тому починайте говорити про себе.

Якісні фото в Instagram – важливий фактор успіху продажів
Якісні фото в Instagram – важливий фактор успіху продажів

Якісні фото в Instagram – важливий фактор успіху продажів. 

Для початку зробіть пост-знайомство: покажіть своє обличчя та розкажіть, хто ви. Це одразу підвищує лояльність аудиторії.

Користувачі розуміють, що є людина, яка відповідає за якість товару чи послуги, і починають більше довіряти бренду. Потрібно публікувати в профілі як особисту, так і робочу інформацію. Оптимальне співвідношення – 30/70.

2. Використовуйте лише якісні світлини. Бажано свої

Instagram – це мережа для фото, тому велику увагу варто приділяти саме їм. Візуальне оформлення профілю – перше, що впадає в око.

Намагайтеся робити так, щоб воно було в єдиному стилі:

– якщо публікуєте переважно світлі кадри, відмовтесь від темних взагалі;

– використовуйте однаковий шрифт на всіх фото;

– не робіть колажів – як правило, вони мають неестетичний вигляд.

Фото у вашому профілі мають бути якісними, чіткими й правильно кадрованими (без «відрізаних» частин тіла). Світлини мають відображати суть посту. Ідеально, якщо ви робитимете їх самостійно, а не копіюватимете з інтернету.

3. Не забувайте про текст

Звісно, Instagram для візуалів, проте текст також важливий. Люди люблять читати історії, тому розповідайте їх. Заведіть регулярні рубрики та залучайте аудиторію до дискусій – запитуйте, що їй цікаво буде читати.

Ось кілька порад, як створювати вдалі пости:

– пишіть просто і зрозуміло, без складних слів і конструкцій. Уявіть, що розповідаєте це своєму другові;

– розбавляйте текст смайлами, діліть його на абзаци – робіть все, щоб візуально він легко сприймався;

– публікуйте тільки власні думки та поради. Не копіюйте з інтернету – це позбавляє текст самобутності.

Відкритість і щирість допоможуть зблизитися з користувачами
Відкритість і щирість допоможуть зблизитися з користувачами

Відкритість і щирість допоможуть зблизитися з користувачами. 

Усі пости експертка поділяє на інформаційні, розважальні та контент, що продає. Щоб залучити більшу аудиторію, у профілі мають бути різножанрові публікації.

4. Завжди будьте «в ефірі»

Допоможуть вам у цьому Stories – розділ в Instagram, куди можна викладати фото і відео в необмеженій кількості. Вони доступні протягом доби, а потім автоматично видаляються.

У чому плюс цієї функції? Ви можете ділитись більшою кількістю інформації, не дратуючи свою аудиторію. Зазвичай такий формат не передбачає додаткової обробки мультимедійного контенту – і вам легко, і читачі «клюнуть» на справжність.

Що публікувати в Stories:

– покажіть свою роботу за лаштунками – так ви станете ближчими до користувачів;

– проводьте прямі ефіри – людям цікаво, що відбувається тут і зараз;

– рекламуйте акційні товари – так вас будуть дивитися частіше, щоб нічого не пропустити;

– зніміть, як проходить ваш типовий день – від ранку до ночі. Це щось на кшталт реаліті-шоу: вас почнуть дивитися і не зможуть відірватися.

5. Оберіть найкращий час для постингу

Універсального рецепту, коли краще робити публікації в Instagram, немає. Це індивідуально для кожного профілю. Просто відкрийте розділ «Статистика» і подивіться, в які дні та години ваші пости найкраще «заходять». Так і зрозумієте, коли ваш найкращий час для постингу.

Статистика – це чудово, однак не варто ігнорувати власні інтуїцію та спостереження.

Наприклад, авторка помітила, що продавальні пости краще працюють в першій половині дня. І дає цьому таке пояснення: якщо людина побачить товар зранку і захоче його купити, то в неї ще буде цілий день для цього, якщо ж ввечері – вона може відкласти покупку на ранок, а потім і передумати.

Ранкові пости працюють краще
Ранкові пости працюють краще

Ранкові пости працюють краще. 

Ідеальний варіант для початку – експериментувати з часом постингу. Методом спроб і помилок знайдете власний прайм-тайм.

Читайте також: М`яке щастя. 15 причин завести кота.

kfund-media
інстаграм піар сторінка
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі