Шановні громадяни, мешканці міста!

Шановні громадяни, мешканці міста!,  Катерина Кудацька

Згідно з пунктом 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.84 № 470 щорічно з 1 жовтня по 31 грудня проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання у виконавчому комітеті Ірпінської міської ради. Виконавчим комітетом Ірпінської міської ради щорічно здійснюється перереєстрація громадян, які перебувають на обліку.

Для проходження перереєстрації необхідно надати наступні документи:

1. довідка з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію;

2. довідка з реєстраційної служби про наявність або відсутність нерухомого майна на кожного члена сім’ї;

3. копія паспорта (сторінки 1,2 та сторінка з реєстрацією місця проживання);

4. копія ідентифікаційного коду;

5. копія довідки, що надає право користування пільгою (за наявності).

Прийом документів проводиться щодня в Центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету Ірпінської міської ради (36 місце), дні прийому: понеділок – четвер з 8.00 до 17.00, п’ятниця з 8.00 до 16.45, телефон для довідок 60-350.

Громадяни, які станом на 01.01.2019 не пройдуть перереєстрацію квартирного обліку, будуть виключені зі списків осіб, що потребують покращення житлових умов.

Читайте також: 8 потужних методів для відновлення роботи мозку.

Ірпінська міська рада
житло житловіумови Ірпінь
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі