Оголошення про проведення конкурсу з призначення управителя у багатоквартирних будинках

Організатор конкурсу – виконавчий комітет Ірпінської міської ради Київської області, код ЄДРПОУ 05408846 (місце знаходження організатора конкурсу: Київська обл., місто Ірпінь, вул. Шевченка, 2 А (актова зала)).

Особа, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу: Калита О.А. начальник відділу житлово-комунального господарства управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства, секретар конкурсної комісії, телефон (097) 57-552.

Для отримання конкурсної документації необхідно звертатися до відділу житлово-комунального господарства управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства Ірпінської міської ради (вул. Шевченка, 2 А м. Ірпінь (4 поверх, каб. 54).

У разі отримання виконавчим комітетом від співвласників багатоквартирного будинку, який є в переліку об’єкту конкурсу, протоколу про обрання ними форми управління або створення ОСББ, до дати проведення оцінки конкурсної пропозиції учасника, такі будинки виключаються з оцінки конкурсної пропозиції.

Конкурсна документація (пропозиція) надається особисто або надсилається поштою протягом 3робочих днів після надходження від учасника заяви про участь у конкурсі, у якій зазначається спосіб надання конкурсної документації. Конкурсна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів, в якому зазначено найменування поданих документів у складі конкурсної пропозиції з визначенням номерів сторінок, на якій він знаходиться.

Конкурсна пропозиція пронумеровується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок.

Документи та копії документів (належним чином завірені), які долучаються учасником до конкурсної пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість повністю та без додаткового залучення технічних засобів прочитати документ.

Критерії оцінки конкурсних пропозицій

Критерій

Бали

Ціна послуги визначається відповідно до  переліку складових послуги з управління багатоквартирним будинком та з урахуванням винагороди управителю з розрахунку на 1 м кв. загальної площі об’єкта конкурсу 

Максимальна кількість балів – 50 балів.

Оцінювання пропозицій здійснюється по кожному будинку, що входить до об’єкту конкурсу (групи будинків), окремо.

Максимально можливу кількість балів щодо певного будинку (50 балів) отримує учасник, який запропонував найнижчу ціну послуги для цього будинку.

Бали інших учасників щодо цього ж будинку розраховуються за формулою:

Бал (n учасника) = Ц мін / Ц (n учасника) × 50

Де: Бал (n учасника) – кількість балів, що отримує n учасник,

Ц мін. –  найнижча ціна послуги для цього будинку, з запропонованих учасниками, грн;

Ц (n учасника) – ціна послуги для цього ж будинку, запропонована n учасником

50 – максимальна можлива кількість балів щодо певного будинку

(Бал 1+Бал 2+…….Балn)/n = Ср. Бал учасника по групі будинків. 

У зв’язку з тим, що кожен об’єкт конкурсу складається з групи будинків, оцінювання конкурсних пропозицій за критерієм «ціна послуги» здійснюється шляхом додавання балів, визначених окремо за кожним багатоквартирним будинком. Оскільки максимальна кількість балів під час оцінювання критерію, згідно з Порядком, не повинна перевищувати 50 балів, здійснюється коригування отриманих учасниками балів по кожному будинку на питому вагу площі житлових та нежитлових приміщень кожного будинку у загальній площі житлових та нежитлових приміщень всіх будинків, що входять до одного об’єкту конкурсу

Рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою

Максимальна кількість балів – 15 балів.

Оцінюється наявність власної технічно-матеріальної бази, або частково, або повністю орендованої, необхідної для надання послуг з управління будинками (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)

Наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців)

Максимальна кількість балів – 15 балів

Оцінюється наявність персоналу відповідної кваліфікації, знання і досвід роботи працівників (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції») 

Фінансова спроможність учасника конкурсу

Максимальна кількість балів – 10 балів.

Оцінюється здатність учасника конкурсу виконати свої фінансові зобов’язання на підставі наданих бухгалтерських документів та наявність фінансових джерел для спроможності надавати послуги з управління не менше одного місяця (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)

Наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства

Максимальна кількість балів – 10 балів.

Оцінюється наявність досвіду роботи учасника конкурсу з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства з урахуванням асортименту, тривалості та географії надання послуг учасником конкурсу, досвіду засновників (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»)

Максимальна сума балів дорівнює 100 балам. Мінімальна кількість балів, яка дозволяє обрати учасника конкурсу управителем – 70 балів.

Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання

Суб’єкт – учасник конкурсу (юридична особа, фізична особа, його філія) повинен бути зареєстрований як суб’єкт господарювання в м. Ірпінь.

Для участі в конкурсі необхідно подати заяву, встановленого зразка.

Не може бути подано більше однієї пропозиції на один лот від учасників конкурсу, де кінцевим бенефіціаром є одна й та сама особа. У разі, якщо на один лот подано більше однієї пропозиції від учасників де кінцевим бенефіціаром є одна й та сама особа, розглядається пропозиція, яка була надана першою.

Обов’язковий перелік документів, що подається у складі конкурсної пропозиції для розгляду пропозицій та оцінювання (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»):

  • засвідчені учасником конкурсу копії документів, що засвідчують повноваження керівника чи представника учасника конкурсу;
  • засвідчена учасником конкурсу копія статуту чи положення чи інший засновницький документ відповідно до закону суб’єкта підприємницької діяльності що передбачає діяльність в сфері управління багатоквартирними будинками;
  • засвідчена учасником конкурсу копія фінансової звітності суб’єкта господарювання за останній звітний період (баланс, звіт про фінансові результати та інше);
  • засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання (за наявності);
  • засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва платника податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ);
  • засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
  • засвідчена учасником конкурсу копія декларації платника єдиного податку за останній звітний період (якщо учасник є платником єдиного податку);
  • оригінал витягу з ЄДРПОУ, що підтверджує право на здійснення економічної діяльності в сфері управління багатоквартирними будинками;
  • оригінал довідки державної податкової інспекції про відсутність (наявність) заборгованості з податків та обов’язкових платежів до бюджету, дійсна на час подання пропозицій;
  • конкурсна пропозиція по обраному лоту;
  • розрахунки ціни послуги з управління на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу, окремо;
  • пропозицію щодо ціни на послугу з управління багатоквартирним будинком у вигляді бази Excel на електронному носії;
  • надання наступних гарантій учасника конкурсу, у разі якщо його визнають переможцем конкурсу:
  •  забезпечення функціонування свого інтернет-сайту з онлайн сервісом для споживачів «Особовий кабінет», який дасть можливість споживачу отримати наступну інформацію: стан оплати, баланс особового рахунку; перелік послуг, що надаються з інформацією про вартість кожної складової послуги; інформацію про результати окремого щомісячного обліку доходів та витрат на послуги, пов’язаних з обслуговуванням кожного будинку та його прибудинкової території, які виконуються власними силами та підрядним способом з кожної складової тарифу окремо; можливість зворотного зв’язку; у разі виникнення аварійних ситуацій контактні телефони диспетчерів (у тому числі цілодобова співпраця із службою 15-55) та інше;
  • забезпечення іміджевого супроводження при наданні послуг з управління будинками (логотип, брендований спецодяг та інше);
  • забезпечення організації комунікацій із споживачами послуг: створення фронт-офісу для безпосередньої роботи з населенням, взаємодії з іншими внутрішніми підрозділами, що забезпечить надання вичерпної інформації споживачу.

Для оцінювання конкурсних пропозицій (з урахуванням відомостей щодо суб’єктів господарювання, пов’язаних відносинами контролю господарської діяльності з учасником в розумінні ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції») учасником конкурсу може бути надано наступне:

  • оригінал довідки учасника довільної форми, що містить інформацію про рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою, яка необхідна для виконання послуг з утримання будинків;
  • засвідчені учасником конкурсу копії технічних паспортів на транспортні засоби учасника;
  • оригінал довідки учасника, яка містить інформацію про персонал;
  • оригінал довідки учасника довільної форми яка підтверджує що наявний персонал відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід
  • оригінал довідки учасника довільної форми, що містить інформацію щодо наявного досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, яка повинна містити інформацію про асортимент, тривалість та географію послуг
  • засвідчені учасником конкурсу копії документів, що підтверджують наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства;
  • оригінал довідки учасника довільної форми, яка містить інформацію про розміщення адміністративних та виробничих приміщень учасника, засоби зв’язку з керівництвом учасника та банківські реквізити учасника конкурсу.
  • оригінал довідки учасника довільної форми, що містить інформацію щодо наявності фінансових джерел для спроможності надавати послуги з управління не менше одного місяця та документи, які це підтверджують (якщо гарантом забезпечення оплати виступає третя особа необхідно надати оригінал гарантії).

В залежності від обсягів та змісту наданої інформації комісією коригуватимуться бали в сторону зменшення при оцінюванні за кожним критерієм (окрім ціни послуги).

Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій

Конкурсна пропозиція подається секретарю конкурсної комісії особисто або через уповноважену учасником конкурсу особу/ надсилається поштою за адресою: Україна, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2А, кабінет 54 відділу житлово-комунального господарства управління інфраструктурного розвитку, інвестицій та житлово-комунального господарства Ірпінської міської ради. Кінцевий строк подачі документів: до 29.10.2018 до 12.00.

Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями

Розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями відбудеться 30.10.2018 о 10:00 за адресою Київська область, Ірпінь, вул. Шевченка, 2А, актова зала (1 поверх) .

Перелік будинків, які є об’єктом конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку

Лот1

м. Ірпінь

Лот 3

м. Ірпінь

Лот 3

м. Ірпінь

Лот 4

м. Ірпінь

Котляревського,65

Соборна,109

Шевченка,5

Грибоєдова,26

В.Афганістану18А

Ярославська,3

Котляревського, 52 А

Привок.  Площа,4

Миру (гуртож.) 2

Українська80 А

Гостом шосе,3

Полтавська,67

Гагаріна,15

Соборна,146

Грибоєдова,13

Миру,18

Северинівська,128

Северинівська,11

Соборна,1

Михайлівська,22

Шевченка,3 А

Тургенівська (гуртожиток),104 Б

Словянська,38

Садова,61

Шевченка,7

В. Афганістану, 18 Д.

Соборна,107

Грибоєдова,15

Садова,61 А

А.Антонова, 4 А

Миру,16

Кулиняка,38 Д

Троїцька (гуртож),30

Северинівська,162

Громадянська,2

Садова,65

Лот 5

м. Ірпінь

Лот 6

м. Ірпінь

Лот 7

м. Ірпінь

Лот 8

м. Ірпінь

Северинівська ,4

Миру,1

Котляревського,54

Миру, 4 А

Покровська,13

Кулиняка,38 А

К Зайцева,2

Гагаріна,17

Привок. Площа,1

Миру,1 А

Северинівська,160

Северинівська,158

Покровська,7

Квіткова, 2

Н-Ірпінська,4

Северинівська,136

Тищенка,8

Михайлівська,20 А

Пров. Лермонт, 1 А

Кулиняка,38 В

Миру,2 Б

Громадянська, 2 Б

Спартака,16

З.Алієвої,69

Покровська,16

Ярославська,10

Соборна,1/6

Северинівська,121

Гостом шоссе,7 А

Покровська,10

Соборна, 63

Ломоносова,22

Миру, 6 А

74 Стрілкової дивізії, 35

Михайлівська,20

Лот 9

м. Ірпінь

Лот 10

м. Ірпінь

Лот 11

м. Ірпінь

Лот 12

м. Ірпінь

Громадянська,6

З. Алієвої,61          

Полтавська, 66

Миру,14

В.Афганістану, 18 В

В.Афганістану,18 Б

Садова,65 Б

Северинівська,131

Миру, 2 В

Соборна, 65

Ніжинська (гуртож.),11

Садова,63

Покровська, 8

Соборна,1/3

Ярославська,1

Михайлівська,20 Б

В.Афганістану, 18 Г

Пушкінська,53

Садова,69

Київська,79 Г

Миру (гурт.), 2Г

Варшавська,57

Павленка,25

Соборна (гуртож.),154

Полтавська,65

Гуцала,40

Садова,65 А

Миру,6

Личака, 16

Соборна1/2

Полтавська,63

Ярославська,14

Садова,67

Личака,33

Миру,12

Соборна,134

Лот 13

м. Ірпінь

Лот 14

м. Ірпінь

Лот 15

м. Ірпінь

Лот 16

м. Ірпінь

Кулиняка,38 Г

Покровська,14

Н-Ірпінська,2

Покровська,6

Ярославська,5

Варшавська,67

Гагаріна,36

А.Антонова,6 А

Котляревського,59

Тургенівська,119

Миру  ( гурт.),4

Соборна,138

Покровська,15

Н-Ірпінська,6

Покровська,4

Соборна1/4

Шевченка,4

Покровська,12

Н-Ірпінська,2Г

Тищенка,10

Ніжинська (гурт.),6

Миру,2 А

Миру 3(кв.5),

Соборна,136

Гагаріна,9 А

Полтавська,70

Кулиняка,40

Пров. Громадянськ,6

Покровська,11

Котляревського,54 А

Тищенка,3

Центральна,55

Гостом шоссе,5 А

Пров. Лермотова, гуртожиток

8-го Березня,39

Лот 17

м. Ірпінь

Лот 18

м. Ірпінь

Лот 19

смт. Ворзель

Озерна,17

Варшавська,69

Березова, 3

Садова,47

Соборна,105

Кленова, 49

8 Березня,33

Котляревського,57

Лісова,3

Миру,10

Привок  площа,3

Лермонтова,12

А.Антонова,4 Б

Надсонова,6

І.Франка,8

Гостом шоссе,7 Б

Тищенка,3 А

Курортна, 5

Пров. Ломоносова,7

Н-Ірпінська,8

Курортна, 14

Соборна,148,29

Покровська,2

Курортна,68

Личака,29

Полтавська,72

Яблунська2/7

Соборна,144

Пров. Гнатюка,12

Яблунська,2/14

Яблунська,2/18

Пшеничного, 10

Ватутіна (1 кв-ра),39

Ватутіна, 2

Ватутіна,4

Стражеска, 10

Яблунська,2/6

1-го Травня, 3

Пшеничного,1

Пшеничного,1

Пшеничного, 2

Пшеничного,3

Пшеничного,5

Пшеничного,7

Пшеничного,8

Садова,13

Ірпінь багатоквартирні будинки управителі конкурс
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
34 перегляди в березні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань. Адміністрація сайту попереджає, що коментарі з використанням ненормативної лексики, пропагандою насилля та образою честі та гідності будуть видалятися.

Суспільство
Міністр культури Євген Ніщук буде сприяти реконструкції Ірпінського будинку культури (БКЗ). Таким є один із результатів його відвідання Ірпеня.  Ніщук ознайомився з будівлею Будинку Культури та проектною документацією щодо реконструкції. "Я прошу надати мені копії цього проекту, я додам супровідний лист і буду спілкуватися з міністерством регіонального розвитку щодо виділення коштів на реалізацію проекту з фонду регіонального розвитку", - заявив Євген Ніщу...
Анонс
23 березня о 12:00 у місті Ірпінь Навчально-спеціальний батальйон (Почесна варта Національної гвардії України) військової частини 3027 спільно зі зведеним оркестром військової частини 3027 та 3030 буде проводити показовий виступ, присвячений 5-й річниці створення Національної гвардії України. Нагадаємо, що 26 березня Національній гвардії України виповнюється 5 років. Вона є однією з основних складових сектору безпеки та оборони Україні, сил, які стоять на...
Економіка
Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що облік фізичних осіб - платників податку і нарахування відповідних сум проводяться контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки щороку до 1 травня. Відповідно до п. 286.5 ст. 286 ПКУ, платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки для проведення звірки даних щодо: розміру площі земельної ділянки, що перебува...
Ваш Weekend
Робочий тиждень позаду, тож пора відпочивати. Для тих, хто досі не знає чим зайнятися на вихідних в Ірпені, "04597" вже традиційно пропонує добірку цікавих подій. Тож читайте та вибирайте куди піти на вихідних. День халяви в Zair 23 березня найпопулярніший нічний клуб Ірпеня обіцяє дарувати подарунки всім відвідувачам : спеціальні знижки на алкогольні коктейлі та шалені драйвові трекі від MC Ars`N, DJ Like It Lite та DJ Teaser. Коли: 23 березня, початок о...
Суспільство
Сьогодні, 22 березня відзначається Всесвітній день водних ресурсів. Вода- основа всього живого на нашій планеті, медики давно з'ясували, що вода необхідна нашому організму, для нормального функціонування. Але, експерти відзначають, що воду потрібно пити правильно. Редакція "04597" зібрала для Вас Топ-5 порад як правильно пити воду. Читайте також: Місіс Ірпеня -2018 бореться за звання найкрасивішої жінки України - Вчені дали поради, як правильно вживати вод...
Економіка
Для оформлення пільг на комунальні послуги пільговику необхідно звернутись до  управління праці та соціального захисту населення (кабінет №14)  для отримання  довідки про внесення його до Єдиного реєстру осіб, які мають право на пільги. Потрібно надати такі документи та їхні ксерокопії: довідка з ЖЕКу про склад сім’ї (форма №3); паспорти та ідентифікаційні коди членів сім’ї, на кого поширюється пільга; свідоцтва про народження неповнолітніх (за необхідніст...
АНОНС
Театр "Family Club" запрошує Вас на інтерактивну казку-шоу велетенських ляльок для всієї родини "День народження Башмачка", яку Ви зможете не просто подивитися, а й стати учасником шоу!!! Діти зустрінуться зі своїми улюбленими героями мультфільмів! Візьмуть участь в інтерактивних іграх та допоможуть героям казки подолати усі перешкоди. На Вас чекають сюрпризи та різноманітні пригоди. Артисти Театру "Family Club" чекають ірпінчан 13 квітня у Центральному бу...
Кіноогляд
На календарі четвер, а це значить що меню кінотеатру Перун поповнилося свіжими смаколиками. В світовий кінопрокат вийшло декілька цікавих новинок, з якими ми просто не можемо не познайомити наших читачів.  Кінопрем`єри з 14 по 20 березня: Давай танцюй! Талановитий молодий танцюрист Микита приїжджає до Києва для участі в грандіозному танцювальному турнірі. Для нього участь в проекті - більше, ніж хобі і розвага. Він повинен перемогти, щоб допомогти рідному...
Влада
20 березня в Святошинській РДА знову обговорювали питання по перекриттю руху по вулиці Обухівській. Цього разу до 2020 року – поки не завершать реконструкцію вулиці Чорнобильської. Про це повідомляє Громада Київщини. Населення Ірпінського регіону стрімко зростає і щоранку мешканці їдуть на роботу в столицю.  Чиновники ініціюють перекриття Обухівської зі сторони вулиці Булаховського. Про це йдеться у розпорядженні КМДА. Мета – забезпечення безпеки дорожньог...