Як роботодавцю правильно оформити найманого працівника

Як роботодавцю правильно оформити найманого працівника

Оформлення трудових відносин між роботодавцем та найманим працівником розпочинається з укладення трудового договору (угоди), який оформляється наказом та подання до органу ДФС Повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою, затвердженою постановою Кабміну від 17.06.2015 року №413.

Повідомлення про прийняття працівника на роботу є обов’язковою умовою правильного оформлення новоприйнятого найманого працівника.

Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається роботодавцем до територіальних органів ДФС за місцем обліку як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в один із таких способів:

  • засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
  • на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
  • на паперових носіях, якщо трудові договори (угоди) укладено не більше ніж із п'ятьма особами.

Роботодавці, які використовують найману працю неоформлених працівників і неофіційно виплачують заробітну плату, несуть адміністративну, фінансову та кримінальну відповідальність за порушення трудового та податкового законодавства.

Читайте також: Як оформити пільгу за фактичним місцем проживання?

Ірпінь Ирпень новини ДФС найманий працівник оформлення
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі