Новини компаній
15:30, 12 червня 2020 р.
Що таке семантичне ядро і як його збирати
Новини компаній
Семантичне ядро — це основа, на якій базується просування сайту. Від того, наскільки якісно воно буде зібрано, залежать позиції сайту у пошуковій видачі, цільовий трафік та обсяги ваших продажів.
Під час збору семантичного ядра (СЯ) проводиться аналіз конкурентів, пошук ключовиків та їх групування за різними ознаками. Це дуже кропітка та складна робота. Щоб отримати гарантований результат краще не займатися самодіяльністю, а замовити професійне SEO просування сайту у Києві https://ideadigital.agency/ru/promo/seo-kiev/ з послугою збору СЯ у агентстві Idea Digital Agency. Спеціалісти компанії завжди працюють на результат та мають багатий досвід роботи з СЯ.
Для чого потрібне семантичне ядро
Проаналізувавши специфіку вашого бізнесу та бізнесів-конкурентів, а також статистику запитів у пошукачах спеціаліст виділяє слова та фрази, що найбільш характеризують діяльність вашої компанії та товари, що ви реалізуєте. На основі отриманої інформації створюється контент, що дозволяє збільшити цільову аудиторію сайту, покращити його позиції у пошуковій видачі та збільшити ваші продажі.
Збирають СЯ або вручну, або за допомогою спеціальних сервісів. Якщо робота виконана якісно, ви отримаєте хороший результат під час просування сайту. Неякісний збір СЯ може призвести до зворотнього результату.
СЯ та структура сайту
Найкращим рішенням будет збір СЯ ще до початку створення ресурсу. Саме на основі семантичного ядра треба створювати структуру сайту. Є два типи структури:
- деревоподібна виглядає так — є головна сторінка, від якої розходяться «гілки» — категорії, підкатегорії, посадкові сторінки;
- фільтроподібна виглядає так — в основі є декілька розділів, а другорядні категорії приховують у фільтрах.
Чим зручнішою буде структура вашого сайту для користувачів, тим кращими будуть ваші продажі.
Як збирають СЯ
Спеціаліст при зборі ключовиків, враховує безліч факторів, у тому числі регіональність та сезонність. В залежності від типу діяльності клієнта, враховуються інформаційні або комерційні запити. Або обидва варіанти відразу.
Зібрані ключові запити кластерізують, тобто, групують за ознаками. Для зручності та спрощення можна використати спеціальні сервіси.
Під час збору СЯ не слід забувати про мінус-слова. Це ключові фрази які можуть призводити до нецільових дій та зниження ефективності рекламних кампаній. Тому слід зазначити список слів, за якими повинні демонструватися рекламні оголошення.
Для збору СЯ спеціалісти використовують сервіси на приклад Яндекс Вордстат, Гугл Трендс або Серпстат. Збір та аналіз даних відбувається вручну.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Купити конверти: чи потрібні вони для сучасного бізнесу
Новини компаній
10:46
10 вересня
Відьомський чар на даху ТРЦ Gulliver – Христина Соловій запрошує на сольний концерт 13 вересня у Києві
Новини компаній
17:00
5 вересня
Знаки Зодіаку з десятків тисяч хризантем: в "Сімейному екопарку "Ясногородка" стартує виставка квітів
Новини компаній
11:00
4 вересня
17:00
2 вересня
Сила вибору на сцені: у Палаці культури КПІ покажуть танцювальну виставу вуличних стилів "Один на Один"
Новини компаній
13:00
29 серпня
Сучасні методи виправлення прикусу: переваги та недоліки
Новини компаній
12:00
28 серпня
Чому потрібно їсти фрукти щодня?
Новини компаній
13:27
26 серпня
Насолоджуйтесь палкими подіями в Caribbean Club: від джазу до варʼєте, від вистав до відвертої імпровізації
Новини компаній
09:00
17 серпня
Спецтема
Оголошення
12:07, 10 вересня
1
12:12, 9 вересня
42
03:35, 4 вересня
147
20:35, 11 вересня
live comments feed...