Замiна гальмiвних колодок: коли потрiбно завертатись до сто

Більшість відповідальних автовласників вважають за потрібне регулярну перевірку машини в СТО принаймні 1-2 рази в рік. Це дає змогу своєчасно виявити несправність і замінити деталі, які вийшли зі строю. Під час таких оглядів важливо особливу увагу приділяти стану гальмівної системи, адже від неї у великій мірі залежить безпека пересування на авто. Виявити поломку гальм, яка потребує поїздки до СТО, часто можна і своїми силами, ще до того, як автомобіль сам просигналізує про таку необхідність.

Важливою частиною гальмівної системи є колодки, що і забезпечують створення тертя, завдяки якому відбувається зниження швидкості і зупинка автомобіля. Такі автодеталі мають свій термін служби і певний регламент заміни. Як правило, в регламенті технічного обслуговування сучасних авто вказується, що стан гальмівних колодок повинен перевірятись при кожному СТО. При цьому необхідність заміни визначають майстри з врахуванням поточного стану деталей.

Варто зазначити, що строк служби даних запчастин буде серйозно залежати від стилю водіння. При експлуатації в міських умовах необхідність купити гальмівні колодки буде виникати кожні 20-40 тис. км для передніх деталей, і 30-60 тис. км для задніх. При вільному русі по шосе зношуватись запчастини будуть менше, а от у міській штовханині навантаження на них вище. Окрім того, пришвидшують знос гальмівних колодок і агресивна їзда, дія негативних погодних факторів, вплив хімічних реагентів та ін. Низька якість продукції також може впливати на строк її служби, тому варто віддавати перевагу перевіреним виробникам. Обрати колодки, які прослужать дійсно довго і надійно, допоможе сервіс Atl.ua. Це сайт, на якому водії зможуть знайти будь-яку деталь на автівку – від кузовних складових до запчастих для систем освітлення, опалення або електрики.

Замiна гальмiвних колодок: коли потрiбно завертатись до сто, фото-1

Своєчасно визначити наявність несправності і необхідність звернутись до СТО можна за деякими ознаками:

  • биття в кермі під час натискання на гальмо;
  • неприємний металевий скрегіт під час гальмування;
  • збільшення вільного ходу в гальмівній педалі;
  • збільшення гальмівного шляху;
  • відведення в сторону;
  • тріщини, відшарування фрикційного матеріалу.

Подібні факти – це привід негайно проконсультуватись зі спеціалістом і перевірити своє авто. В іншому випадку виникає ризик для життя і здоров’я водія і пасажирів. Стосовно гальмівної рідини, то її заміна відбувається відповідно до технічного регламенту автовиробника. Для більшості авто це кожні 30 тис. км пробігу або раз в два роки. При цьому заміна гальмівних колодок прямо не впливає на цю частоту.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі