13:07, 14 листопада 2018 р.
Надійне джерело
Як отримати в Ірпені грошову допомогу особам з інвалідністю
Наказом Департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації затверджено «Порядок надання щорічної разової адресної грошової допомоги сім'ям, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, в тому числі дітей з інвалідністю, особам з інвалідністю, які опинились у складних життєвих обставинах, одиноким особам з інвалідністю, особам з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ груп, в тому числі дітям з вадами зору та слуху, за рахунок коштів обласного бюджету».
Відповідно до даного порядку передбачено надання щорічної разової грошової допомоги за рахунок коштів обласного бюджету особам з інвалідністю, які зареєстровані в Київській області.
Для отримання адресної грошової допомоги особи з інвалідністю повинні звернутися з заявою до управління соціального захисту та надати необхідні документи.
1. Для сімей, які складаються з двох та більше осіб з інвалідністю, в тому числі дітей з інвалідністю та для осіб, які опинилися в складних життєвих обставинах:
- копія паспорта (для дітей з інвалідністю - свідоцтво про народження, після 14 років – копія ID картки);
- копія пенсійного посвідчення;
- копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- копія довідки МСЕК (для дітей – медичний висновок);
- реквізити рахунку;
- довідку про склад сім'ї (форма 204).
2. Для одиноких осіб з інвалідністю:
- копія паспорта (для дітей з інвалідністю - свідоцтво про народження, після 14 років – копія ID картки);
- копія пенсійного посвідчення;
- копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- копія довідки МСЕК (для дітей – медичний висновок);
- реквізити рахунку;
- довідку про склад сім'ї ( форма 204);
- lовідка з територіального центру соціального обслуговування про те, що особа одинока та перебуває на обліку в територіальному центрі, дітей працездатного віку не має;
- у разі, якщо особа не перебуває у територіального центру соціального обслуговування про те, що особа є дійсно одинокою та дітей працездатного віку не має.
3. Для осіб з інвалідністю по зору та слуху І та ІІ груп:
- копія паспорта;
- копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача соціальної допомоги;
- копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- копія довідки МСЕК з відміткою «по зору» або «по слуху»;
- реквізити рахунку;
- довідку про склад сім'ї (форма 204).
4. Для дітей з вадами зору або слуху:
- копія свідоцтва про народження дитини, після 14 років – копія ID картки;
- копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача соціальної допомоги та копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- копія медичного висновку на дитину з інвалідністю у віці до 18 років;
- довідку про склад сім'ї (форма 204);
- копія паспорта законного представника дитини з інвалідністю та копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- реквізити рахунку законного представника.
Заяву та документи подавати до управління праці та соціального захисту населення Ірпінської міської ради за адресою: м. Ірпінь, вул. Д.Попова, 26-б, каб. 1, тел.:62-357.
Читайте також: Як призначається субсидія на опалювальний сезон 2018-2019 років
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
11:00
22:23
19 січня
ТОП новини
Оголошення
12:24, 13 січня
12:44, 16 січня
10
22:26, 9 січня
4
15:22, 15 січня
1
live comments feed...