Гуру реклами: у Єгипті приваблюють українців відомими брендами

На травневі багато вихідних, тому чимало українців полетіли на відпочинок у Єгипет. Ніби і закордоном, але опинилися майже вдома, бо на єгипетських магазинах вивіски Новусу, АТБ, Сільпо, Епіцентру та Ашану. 

Мабуть, таким чином у Єгипті вирішити приваблювати українських туристів, копіюючи відомі вітчизняні бренди.

Вивіски у Єгипті. Фото Анна Романова Вивіски у Єгипті. Фото Анна Романова Вивіски у Єгипті. Фото Анна Романова Вивіски у Єгипті. Фото Анна Романова Вивіски у Єгипті. Фото Анна Романова Вивіски у Єгипті. Фото Анна Романова

Фото у Facebook опублікувала Анна Романова. На знімках єгипетські магазини з вивісками, де написано "АТБ шкіра", "Сільпо косметика", "Епіцентр солодощі", "Novus шкіри", "Ашан удар по цінах" тощо.

"Ні, ну я розумію, що єгиптяни йдуть на будь-які хитрощі, щоб заманити українського туриста. Але почитайте ці "рекламні" слогани, що супроводжують копії українських торгових марок. Хто і в якому стані їх складав? Хоча останнє фото з віршем про траву все ставить на свої місця!" – написала вона.

Підписуйтесь на нас у ФейсбукІнстаграм, Телеграм та YouTube, щоб не пропустити цікавих та актуальних новин Ірпеня та регіону!

Читайте також: Епіцентр відкрив величезний Food Market з власним фуд-кортом

Ірпінь Ирпень новини Єгипет туристи
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі