
Новини компаній
09:30, 16 травня
Кейс Megapolis+ та iHerb : як OOH-реклама працює для e-commerce
Новини компаній

iHerb і рекламний холдинг Megapolis+ об’єднує понад два роки ефективної співпраці у сфері Out Of Home реклами. Упродовж цього часу компанії розробили медійну стратегію, що працювала на впізнаваність бренду в Україні, знайомила нову авдиторію з сервісом і допомагала підтримувати інтерес до нього.
iHerb — найбільша у світі e-commerce-платформа, що спеціалізується на товарах для здоров’я: вітамінах, добавках, органічній косметиці та засобах догляду. Як і більшість e-commerce-брендів, iHerb стикається з викликами, характерними для онлайн сервісів: низький рівень спонтанного знання, потреба у формуванні довіри серед нових користувачів.
OOH-реклама дозволяє ефективно вирішувати ці завдання. Вона діє в фізичному середовищі, де споживач бачить бренд у знайомому контексті — на станції метро, на LED-екранах, ососбливо ефективною є реклама на білбордах. Така присутність створює відчуття відкритості й легітимності, що особливо важливо для потенційних клієнтів онлайн-платформ.
Щоб охопити цільову авдиторію, Megapolis+ втілив в життя мультисезонну кампанію, яка включала три канали: реклама в поїздах метро, реклама в поїздах «Інтерсіті» та цифрова зовнішня реклама в столиці. Таким чином, зовнішня реклама була адаптована під сезонні потреби та поведінку авдиторії.
У київському метрополітені використовувалися листівки на вікнах і простінках, монітори на станціях та у вагонах. Найвиразнішим форматом стало повне брендування одного з поїздів метро — яскрава креативна реклама від рекламного агентства Мегаполіс Плюс миттєво привертала увагу пасажирів.
У поїздах «Інтерсіті» кампанія включала відеоролики на моніторах і друковану рекламу на дверях вагонів. Такий формат дозволив охопити мобільну авдиторію — людей, які часто подорожують між містами.
Ще одним важливим елементом стала цифрова зовнішня реклама — зокрема, розміщення на медіафасаді ТРЦ Ocean Plaza в Києві. Це престижний рекламний носій, що працює на довіру та підкреслює масштаб бренду.
На кожному етапі кампанії запускалося одразу кілька сюжетів: одні знайомили з перевагами сервісу, інші — з окремими категоріями товарів, деякі — стимулювали першу або повторну покупку. Завдяки цьому бренд звертався до людей на різних етапах шляху до покупки.
Комунікація враховувала сезонність. Кампанії iHerb проходили щовесни та щоосені — у періоди, коли організм особливо потребує турботи, вітамінів і засобів для підтримки імунітету.
Megapolis+ — рекламне агентство в Києві, що спеціалізується на зовнішній рекламі, рекламі на транспорті, рекламі на LED-екранах та нестандартних рішеннях у міському середовищі. Ми поєднуємо креативний підхід із медіаплануванням, власне виробництво рекламних конструкцій і широку мережею рекламних носіїв по всій Україні — забезпечуємо повний цикл реалізації кампаній: від ідеї до розміщення.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
16:45
Вчора
Концерт Kola на терасі River Mall
Новини компаній
13:00
10 червня
16:30
9 червня
Оголошення
07:22, 2 червня
21
10:28, 7 червня
live comments feed...