Рекламна стаття

Рекламна стаття (контент-маркетинг) - це текст, який закликає формувати певний інтерес до продукту або послуги.

Важливо, що матеріал не обов'язково повинен вихваляти товар та закликати до покупки. Головна мета рекламного тексту - саме формування певного інтересу. І якщо інтерес у користувача є, він сам прийме рішення про покупку.

Як працює контент-маркетинг

1. Cтимулювання продажів

Коли на ринку з'являється новий продукт або послуга — користувач не знає як ними користуватися і чим саме можуть бути корисні ці новинки. Завдання рекламної статті якраз і полягає в поясненні конкретної користі. Це може бути:
Покрокова інструкція із застосування — якщо ви випустили продукт з практичним застосуванням;
Презентація кінцевого результату після використання
Формування нового образу особистості — якщо ви пов'язані з індустрією краси

2. Збільшення популярності ресурсу

Новий веб-сайт не з'явиться в ТОПі просто так. Для цього потрібна певна репутація у пошукової системи. Ми готові поділитися нашою репутацією і зняти тег "nofollow".
Взаємодія зі ЗМІ та публікація статей має накопичувальний ефект. Про вас пишуть — про вас говорять — з вами хочуть працювати. Більше публікацій — більше руху навколо компанії

Люди не купують товари — вони купують спосіб життя.
Хто побачить вашу рекламу
Довідник підприємств
Рекламні статті
Банерна реклама
Нативна реклама
Спецпроекти
Соціальні мережі