Новини компаній
10:04, 1 вересня 2018 р.

Концепція CRM програм

Новини компаній
Концепція CRM програм

Що таке CRM? CRM – це не зовсім продукт і не зовсім програма – це процес автоматизації діяльності вашої компанії, концепція ведення бізнесу. Які завдання вирішуються в CRM?В основному – це навести порядок та автоматизувати ваші бізнес-процеси.

В основі концепції CRM лежить декілька базових принципів, без яких ріст компанії неможливий і ваш бізнес ризикує перетворитися в звичайне ремесло.

По перше, розуміння того, хто є вашими клієнтами, скільки цих клієнтів, яким чином ви з ними співпрацюєте, за якими правилами здійснюється взаємодія і яким чином все контролюється. CRM система націлена налагодити відносини з клієнтами, так щоб вони і надалі прагнули співпрацювати з вами.

Друге, що важливо для розуміння концепції CRM – це показники. Тому що керувати компанією можна лише в тому випадку, коли ми знаємо які показники ця компанія забезпечує. Що це за показники? Прибуток, кількість клієнтів, ефективність реклами, кількість дзвінків і т.д. Наприклад, коли менеджер робить звіт, він займається тим, що підбиває підсумки і збирає ці самі показники, але без CRM звіт може зайняти декілька днів, в той час як в CRM цей процес займає секунди.

По третє, це єдина точка входу для всіх бізнес комунікацій з клієнтами. Якщо ми правильно використовуємо CRM концепцію, то всі ці комунікації ми можемо побачити в одному місці, просто зайти в карточку клієнта і дізнатися всю необхідну інформацію про нього.

Сьогодні багато людей сприймають CRM-систему як автоматизацію продажів, але це поняття має набагато ширше значення, тому що при впровадженні CRM, як правило, автоматизуються і суміжні області, такі як бухгалтерія, складський облік, маркетингової діяльності – це все також інтегрується з CRM. Тому в сучасному світі просто автоматизувати відділ продажу вже не достатньо.

У випадку CRM багато з того, що керівнику б довелося робити самому, система робить за нього автоматично. Вона економить час і співробітників і керівника і клієнтів. При наявності CRM-системи в компанії з’являється розуміння того, в якому напрямку їм необхідно працювати.

Але не варто думати що CRMнадскладний механізм, який настільки незрозумілий у використанні, що ви краще будете працювати на старому доброму Excel. А потрібно сприймати її як інновацію та можливість збільшити прибуток, зменшити ризики, а головне спрогнозувати передбачуваність вашого бізнесу. Безкоштовна версія EspoCRM доступна за посиланням https://www.espocrm.com.

Вибір завжди за вами, робити щось вручну і повільно, чи робити це швидко і якісно, опираючись на концепцію CRM.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...